czwartek, 19 marca 2015

SZAFING – PORZĄDKI W SZAFIE DZIECKA

Dziś na tapecie szafy chłopców. Wiosenna segregacja i wymiana ubranek już za nami. Chłopcy bardzo szybko rosną dlatego ze sporą ilością ubranek musimy się już pożegnać i wymienić na nowe (co nie jest z mojej strony łatwe bo uwielbiam takie małe ciuszki i darze je dużym sentymentem). Nowy sezon dodatkowo sprzyja, aby wyruszyć na mały shopping. Wiele sieciówek oferuje nam ubranie swoich pociech w coś modnego, za w miarę nie wygórowaną cenę. W sumie to chyba lubię sieciówki... Gdy kupuje coś nowego dla chłopców to kieruję się przede wszystkim wygodą i funkcjonalnością, ale jeśli przy okazji jest to coś ładnego to cieszę się podwójnie. A poniżej kilka zdjęć z nowościami, które pojawiły się w szafach chłopców.

A Wy czym kierujecie się przy zakupie nowych ubranek dla dzieci? Wygoda i funkcjonalność? czy Obowiązujące trendy (nie zawsze wygodne)?





Miłosz: H&M
George 
Zara
Pepco
Marks&Spencer
Reserved Baby
Next
Rebel





 Tymon: Next
Reserved
H&M
Kadaro
Zara
MikoMax
Mizerki kids

18 komentarzy:

  1. Widac, ze zakupy udane, my sie dopiero wybieramy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, udało się kilka rzeczy kupić ;)

      Pozdrawiamy! jak również życzymy udanych łowów :)

      Usuń
  2. Jak ja nie lubię tego typu zajęć. Niektóre ciuszki nigdy nie założone, a trzeba wymienić bo maluchy wyrastają ekspresowo, a potem magazynuję to wszystko w workach próżniowych bo żal wyrzucić, a nie mam w rodzinie nikogo komu mogłabym je dać. Rezultat - 4 pełne duże wory zajmujące miejsce w szafie... A kupuję to co mi wpadnie w oko, pod warunkiem, że jest wygodne dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, my mamy tak mamy, ze kupimy a jednak nie zawsze uda się dziecko w to ubrać, bo najzwyczajniej nam z tego wyrasta :( z rozstaniem się z małymi ubrankami ja tez mam zawsze problem a miejsca w szafie nie przybywa... Jednak wygoda góruje.

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  3. Fajne te Wasze nowości :-D wszystko wpadło mi w oko, a co do Twojego pytania to przede wszystkim wygoda! Zawsze szukam tak aby było wygodne i ładne. Dzieci dużo się ruszają więc muszą mieć swobodę a ubranie nie powinno ich ograniczać ruchowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też jestem tego samego zdania, choć często widzę dzieci jak są ubrane np. na placu zabaw w strasznie sztywne ubranka (ale nie ukrywam, ze bardzo modne, tylko czy jest sens katować tak dziecko, które potem ma ograniczone ruchy?).

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  4. Zazwyczaj jakiś ciuszek mnie przyciąga, bo mi się podoba;), ale potem dochodzi ocena wygody i funkcjonalności, jeśli jestem przekonana, że nam się to przyda i mojemu maluszkowi będzie w tym komfortowo, biorę :) Właśnie poszukujemy wiosennej kurteczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też to, wygoda, funkcjonalność i komfort dziecka to podstawa :)
      Życzymy powodzenia w znalezieniu odpowiedniej kurteczki :)

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  5. Zdradzisz skąd bluza z batmanem? Ja kieruję się chyba na równi wygodą i gustem. Rzeczy muszą być i ładne i wygodne, w sumie innej opcji nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też tak: wygodnie i ładnie :) a bluza z H&M.

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  6. Ja kupuję ciuszki wygodne ale i takie, które mi się podobają. Głównie na wyprzedażach albo w SH - mamy ich mnóstwo ale nie zdarzyło się by któryś Oliś nie ubrał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jednak kilka rzeczy było, których chłopcy nie ubrali :/ bo nie zdążyli, bo za szybko urośli. A SH też lubimy :)

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  7. Wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda :) A na dodatek kapka frajdy dla mnie, bo staram się jak najwięcej szyć sama ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje umiejętności szycia :) ja niestety takich nie posiadam, czego żałuję :/ A wygoda jednak górą :)

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  8. Ja nawet nie zaczęłam przeglądać tego co już odkupiłam od innych mam dla Olusia na zapas. Jednak na pewno będę musiała coś dokupić i niewątpliwie będę miała przy tym niezła frajdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj frajda przy szukaniu, przebieraniu, wybieraniu w dziecięcych ubranka jest przeogromna :) ale to tylko my kobiety wiemy o czym mówimy :)

      Pozdrawiamy!

      Usuń
    2. Uwielbiam zakupy a ubranka dla córki kupować mogę w każdej ilości. Szkoda tylko, że ograniczenie jest w funduszach.

      Naslonecznej.blogspot.com

      Usuń
    3. U mnie tez takie ograniczenie jest :) bo gdyby nie to, to chyba nie potrafiła bym się opanować w zakupach dla chłopców :) bo jest mnóstwo ślicznych ubranek dla takich małych dzieciaczków :)

      Pozdrawiamy!

      Usuń