czwartek, 12 marca 2015

GDZIE TA WIOSNA!!!

Wszyscy czekamy z niecierpliwością na wiosnę, która na razie nie chce na stałe u nas zagościć. Wraz z jej przyjściem wszystko staje się przyjemniejsze (przynajmniej tak jest u mnie). Przyroda budzi się do życia a ja razem z nią. Wiosenne promienie słoneczne, dłuższe dni i wirujący śpiew ptaków w powietrzu sprawia, że chce nam się żyć na nowo. W ostatnich dniach nie mogłam się coś zabrać do pisania, czy też uchwycenia ciekawych kadrów. Jakoś tak byłam rozstrojona. Ale teraz mam nadzieję, że gorsze dni są już za mną i czekam z utęsknieniem na wiosnę w całej swej okazałości. Na poprawę humoru i milsze wyczekiwanie wiosny na pewno dobrze nam zrobi zestaw idealny. Kawa + ciastko.
A Wam co najlepiej poprawia humor? Macie sprawdzone sposoby? Komentarze mile widziane :)

Miłego popołudnia Kochani!!! I byle do wiosny :) 

17 komentarzy:

  1. U nas ładnie na dworku choć zimno. W ramach poprawienia humoru robimy sobie jednodniowe wycieczki we 3. Czas spędzony razem ładuje nam baterie

    www.zaraz-wracam.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wycieczki też potrafią nas naładować :)

      Usuń
  2. U nas kropi...ale raczej to mnie cieszy, bo wiosna potrzebuję deszczu :-)
    Ja wczoraj poprawilam sobie humor, zmianą fryzury- taką radykalną :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana fryzury to też fajny pomysł na poprawę humoru i przywitanie wiosny. To teraz czekamy na zdjęcie z nowymi włoskami :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jest już na blogu z nowym postem, zapraszam! ;)

      Usuń
    3. Dosłownie przed chwilką do niego zajrzałam i poczytałam sobie, a na końcu taka niespodzianka :) Jeszcze raz Ci gratuluję odwagi na taką zmianę, ale trafiłaś w dziesiątkę... bardzo ładnie Ci w tych włosach :)

      Pozdrawiamy!!!

      Usuń
    4. Jeszczę raz bardzo dziękuję :-*

      Usuń
  3. A u nas piekna wiosna, tylko spacerowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pozazdrościć. My właśnie na taką wiosnę czekamy, taką spacerową :) Dziękujemy za zatrzymanie się chwilkę u nas i zapraszamy częściej :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ciastko wygląda smakowicie...zresztą kawka również :) Napewno poprawiły by mi nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj na pewno , na pewno by tak było :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż to za ciastko? Wygląda pysznie! ;)
    Mi zazwyczaj poprawia humor długa kąpiel w wannie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można się wtedy zrelaksować :) ale ja niestety posiadam tylko prysznic a po drugie to nie wydaje mi się aby moich trzech mężczyzn pozwoliło mi na dłuższy pobyt w łazience :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto wygląda przepysznie... i to jest właśnie to co mnie poprawia humor :) a jak ciasto nie daje rady to hamburger na pewno uratuje sytuację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli się rozumiemy... Ciasto zawsze dobrze się sprawdza na poprawę humoru :)

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  9. Ja na poprawe humoru najczęsciej ląduje na ubraniowych zakupach. I nie za każdym razem wracam z łupem - wystarczy mi po prostu pooglądanie, przymierzanie. Taka godzinka dla siebie i humor wraca;-)*zuza

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry lek na całe zło :) ja wczoraj wyrwałam się z domu i też poszalałam na shoppingu :) kilka rzeczy dla chłopców na wiosnę i lato udało mi się zakupić :) może niedługo się pochwalę łupami :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń